8 oktober, onsdag

Jag vaknade till vid fem imorse av allt regn som öste ner, blundade & log för mig själv, det är precis det här jag längtat efter i höst. Rusk & ligga i sängen med mina älsklingar.

Filippa vaknade efter åtta sen drog vi oss i sängen & förflyttade oss till soffan.
Idag bestämde jag att vi skulle ha en mysdag hemma bara & inte göra ett dugg!

Filippa har sovit i fyra timmar!? Jag i en timme sen har jag inte gjort något bara myst.

Nu har jag börjat förbereda middagen, pastagratäng!

Daniel kommer hem sent då han ska skriva papper om vatten & avlopp. Sen kommer fanny ikväll & myser & sover kvar! Myyyyys!

Ska baka en kaka till ikväll, vit chokladkladdkaka med kokos & lime. Lite gott till zlatan dokumentären & greys premiären!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhh lilla goding

2014-10-08 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0