Uppsala

Filippa somnade precis innan vi hoppa på tbanan, sen la jag ner henne direkt i vagnen. Så hon sov 1,5 timme & vaknade strax innan uppsala.
Kommunalt is the shit med en bebis som avskyr att åka bil!

Sen tog vi det lugnt här hemma i lövsta & sov lite. 
Vid halv fem åkte daniel & jag iväg på husmöte & fixa för bygglovet.

Filippa var hemma med sin morfar. Första gången jag var ifrån henne en stund, annars bara typ lämnat henne när jag ska duscha.

Det gick bra en halvtimme sen skrek hon en timme, lilla mammagrisen ❤️
När jag kom hem tvärslockna hon ett tag.

Sen har vi myst här hemma & gmormor & gmorfar kom över också :)










Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att Lill prinsessan hat en så cool morfar som vågar vara barn vakt / jag vet själv hur de va när du satt hos frissan och du va där 😃😃😃

2014-11-20 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0