20 november, torsdag

Vi var heeelt slut båda två igår men fan vad duktiga vi var, speciellt daniel!
Hans kväll igår & vi lyxade till det med en burgare från grillen & annat gott.

Myste framför tvn allihopa sen stupa vi i säng!

Vi vaknade nio idag, såå skönt!
Idag är den stora dagen, vi flyttar till uppsala. Även om jag trivts här i stockholm med min älskade daniel & mitt jobb så är jag från uppsala & det är där jag hör hemma & för mig är det HEMMA.

Jag vill inte att Filippa ska växa upp i stockholm, uppsala är det mest perfekta, en liten miniatyr av stockholm kan man säga.

Nu ska vi snygga till oss sen ska vi åka tåg till uppsala, Filippa & jag. Tbana, tåg & buss, så får det blir när ens dotter tvärvägrar bil.

Nä dags att sätta fart, UPPSALA HERE WE COME!!




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Välkommen tillbaka.Kommer du att pendla till jobbet eller får du komma tillbaka till Hemköp i Uppsala?

Svar: Jag har inte tänkt så långt än då jag är mammaledig ett tag till så vi får
Se 🙈
louise

2014-11-20 @ 19:31:03
Postat av: Kerstin

Helt rätt.Njut av din mammaledighet❤️

2014-11-20 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0