17 november, måndag

Lugn dag hos mamma & pappa med mamma & Filippa. Vi har ätit lyxfrukost bestående av pannkakor steka i kanel & socker, äggröra med skinka, ost, tomat & lök & sen smoothie.

Sen gick Filippa & jag på en liten prommis.

Vi har även umgåtts med min mormor & morfar ett tag sen kom rebecca & sen gick vi till pia för fika, en jättegod liten mini saffransemla åt vi & drack kardemummakaffe :)

Nu är vi hemma i lägenheten, så tråkig & omysig, lite kvar att packa ner, fyra dagar kvar här!





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tänk om jag vetat att du var här i dag.Jag var hemma för jag är hundvakt till Elins hund😉.

Svar: Tänkte på dig när jag såg ert hus😊
louise

2014-11-17 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0