Down

Den här dagen har varit ganska jobbig, det går åt mycket energi till saker som är onödiga, Saker som förstör mig & gör mig väldigt ledsen.

Jag & daniel skulle ha en riktig myskväll med tacos & massa goda frukter men av all energi som tas så är jag helt utmattad så fort jag kommer hem, så jag somnade vid åtta under filmen & vaknade nyss. Så tråkigt, ville ha en mysig kväll med min älskling.

Tacos blev det ialla fall, dom goda frukterna får vi ta imorn.

Jag är ialla fall världens lyckligaste som har dig som sambo, att du alltid ser positivt på allt & försöker göra mig glad & peppad när jag är nere.
Du är verkligen bäst, vad skulle jag göra utan dig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0