8 mars, lördag

Jag var sugen på godis igår kväll & köpte hem massor, efter några var jag redan less haha, så värt!?

Det är lördag & solen skiner & himlen är klarblå, jag äter frukost för att snart bege mig mot jobbet.

Det känns tråkigt att jobba 9-19 en dag som denna.
Men om en vecka är vi påväg till Barcelona & riktig vårvärme så jag får stå ut ett tag till, ååååh vad jag längtar!
Hoppas kunna gå i långklänningar..

Annars så är det enda jag gör är att längta ihjäl mig till vår lilla bebis.
Jag vill bara få hem vagnen & göra den fin, jag vill få upp vaggan & spjälsängen & bädda i & göra fint.

Jag vill få köket klart, jag vill få hem vår
Fåtölj & bara fixa dom sista småsakerna här hemma så vårt hem är tipptopp & redo för en bebis.

Jag längtar sååååå!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt med våren och resa och göra klart , och vips så är vi framme i juni när lilla barnet kommer 💖❤️💝

2014-03-08 @ 09:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0