31 mars, måndag

Jag har nog sovit max två timmar inatt, inte alls bra, jag känner mig pigg nu men jag vet hur det kommer bli under dagen..

Vi har en stor beställning idag & sen ska vi till barnmorskan, om det inte vore för dom två sakerna hade jag nog gått hem under dagen.

Min älskade kära pojkvän snarkar så jäkligt att jag inte sovit, sen har jag väl också bara inte kunnat somna helt enkelt.

Det är ialla fall måndag, sista dagen i mars vilket känns helt underbart!

Det ska ialla fall bli kul att gå till barnmorskan idag :)
Efter det ska jag hem, äta mat, ta en låååång dusch sen sova.

Det är bara att kämpa på nu, det här är min sista hela vecka att jobba.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0