Monday

Jag lyckades somna om imorse & blev väckt av att daniel ringde kvart över tio. Men det var lika bra då jag ska till barnmorskan klockan tolv & behövde vakna & äta frukost.

Så nu äter jag en rejäl frukost & ska ta mig till barnmorskan om en timme typ.
Jag hoppas att det blir sista besöket & att min nästa tid har lillan kommit.

Annars, vad har denna dag att erbjuda?
Jag ska bädda rent här hemma & tvätta. När daniel kommer hem ska vi åka & titta efter ett par luftiga & sköna byxor till mig.

En tripp till ikea blir det också för inhandling av garderobsinredning till vår klädkammare! Så vi har något att pyssla med här hemma tills lillan anländer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0