Barnmorskan

Det gick kalas hos barnmorskan som vanligt. Det är bara att vänta på lillan nu,  vi vill bara att hon ska kommaaaaa!

Telefonen plingar för fullt av sms & samtal om det kommit någon bebis, men icke..

Hon får gärna komma innan söndag längre vet jag inte om jag orkar vänta, orkar knappt vänta tills dess men det är bara att gilla läget, fröken därinne som bestämmer ;)

Fick ialla fall en tid nästa tisdag, då har jag gått över tiden 8 dagar isåfall men hoppas slippa dit då & att hon kommit :) sen blir det också isåfall ultraljud på onsdagen den 18 juni.

När jag kom hem satte jag mig på balkongen ett tag men gav upp, det är olidligt & inte alls skönt varmt, snälla åska, regn & oväder kom hiiiit!

Daniel är påväg hem ialla fall nu sen blir det ikea & hm!






Kommentarer
Postat av: mammam

ja nu vill vi att hon kommer

2014-06-09 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0