30 juni, måndag

Vi sov till halv nio imorse, det brukar vara mellan 8-9 vi vaknar :) 
Morgonmys i vanlig ordning sen blev det tårta till frukost sen packade vi in oss i bilen & åkte hem till stockholm.

Vi var in på mitt jobb & hälsade på, Filippa sov men sen vaknade hon så jag fick ge henne lite mat innan vi åkte hem.
Så kul att få träffa dom flesta & visa upp vårt lilla underverk.

Sen vi kom hem har vi myst i soffan, Filippa har somnat på mig två gånger, myyys!

Jag hittade papper från förlossningen & har läst om alla händelseförlopp, mycket intressant!

Min stora älskling kom nyss hem då han var iväg & handla & nu står i köket & ska baka bröd, en sån karl jag har!

Sista dagen för han hemma idag, usch vad vi kommer sakna han, men två veckor jobb sen semester!

Han har varit mer än bäst & gjort allt här hemma dessa två veckor.
Han har blivit lite av en hemmaman hihi.

Sista dagen i juni, juni, månaden då vi blev en egen familj 💕










Kommentarer
Postat av: Mamma

Otroligt va härligt för er 😎😍❤️

2014-06-30 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0