19 juni, torsdag

Första natten hemma gick jättebra. Filippa är ju en liten nattuggla så hon håller sig vaken från tio elva typ, precis som i magen.

Försökte få henne att sova i vaggan men hon ville inte så vi la henne mellan oss, sååå mysigt, vill ju aldrig lämna henne en sekund. 

Hur som helst låg hon & myste mellan oss, tittade runt & låg & vevade med sina små armar. Älskar när hon lägger armen över mitt bröst när jag ammar henne.

Sen bytte vi blöja, ammade & hon somnade på mig sen la jag ner henne mellan oss. Sen vaknade hon en gång till & vi gjorde samma sak igen. 

Vi vaknade kvart över åtta så vi är så nöjda med första natten hemma.
Under morgonen har vi myst massa bara & ringer lite samtal.

Jag ligger & tittar på henne hela tiden & beundras av hennes skönhet.
Jag gråter av alla fina ord & sms vi får.

Jag gråter av lycka 💕





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0