18 juni, onsdag

Filippa sov bra inatt på mig & har ätit en hel del. Dom tog lite prover på oss imorse sen har vi myst & sen dags för hemgång.

Så underbart & mysigt att få klä på henne kläder & sätta ner henne i babyskyddet. Fick precis till en bild innan vi skulle gå sen gjorde hon en rejäl spya hihi, älskling då!

Sen gick vi mot bilen & jag insåg verkligen att vi skulle få komma hem med vår lilla tjej. Sån underbar känsla som inte går att sätta ord på.

När vi kom hem firade vi med donken & en rejäl bajsblöja.
Daniel & jag hjälps verkligen åt med allt & det känns jätteskönt.

Jag ammade & myste med Filippa ett bra tag medans daniel diskade & röjde lite här hemma.

Sen kom farmor mia, faster emelie, brita & bertil. Alla har fått mysa med vår lilla tjej. Så mysigt så! Fick fina kläder till Filippa!

Nu myser vi bara i soffan & njuter.
Jag har gråtit en hel del idag, av lycka, gråter av att se på den fina lilla skapelsen som vi gjort, finner inga ord.

Nu ska vi byta bajsblöja igen!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Man finner inte ord för vad man känner 💖❤️

2014-06-18 @ 23:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0