Piggelin

Filippa sov kanske en kvart där på dagen sen har hon varit vaken hela tiden & myst med mamsen & småpratat hihi.

Nu har hon sovit sen en timme tillbaka & även jag somnade ett tag.

Snart kommer daniel & lina, ska bli så mys vi ska ha en riktig myskväll!

Jag längtar ihjääääl mig till helgen när daniel får semester! Han ska fira med sina vänner då att han & danne blivit pappor!

Då åker Filippa & jag till uppsala & myser :)

Semestern blir lugn med mycket mys med familjer & vänner. Precis som det ska vara. Kommer nog hålla till en del i uppsala, singö, norrtälje, väddö & en trip till hälsingland blir det också :)

Åh vad jag älskar livet!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar efter er hela tiden 💖❤️

2014-07-09 @ 19:12:28
Postat av: Mormor den gamla

Å så gullig hon är, ses på fredag

2014-07-09 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0