Hot hot hot

Värmen ger sig verkligen inte & verkar inte ge sig.
Jag längtar ihjäl mig efter höstigt fredagsmys, kyliga kvällar då man äter tacos, massa godis, tänder ljus i hela lägenheten, kryper upp i sin älsklings famn under en filt framför idol & film & nu även med vårt lilla tillskott. Åååh längtar!

Men men tillbaka till värmen & juli.
Vi har ätit god mat & umgåtts alla.

Filippa har fått vara nakenfis idag med ett bra tag, kissade på mig två gånger, en gång på golvet & även en liten blötfis på mig hihi!

Blir nog lugnt ikväll, ska packa ihop allt, imorn åker vi härifrån tidigt.
Men först ska vi ha en trevlig kväll.

Flippisen sover sen en timme & har sovit några timmar under dagen :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0