23 juli, onsdag

Jag har inte sovit mycket inatt, legat & räknat ner timmarna så jag kunde ringa bvc. Kollade om hon skulle vakna ville vara beredd & trösta henne då men hon sov som vanligt & jag är så glad att hon äntligen fick somna & vila ut.

Vi har precis varit hos läkaren på järvsö vårdcentral.
Förmodligen blivit infektion i hormonprickar & värmeutslag pga värme & rötmånad. Så nu ska vi prova med antibiotikasalva 10 dagar & hoppas det blir bättre!

Nu är daniel in på apoteket sen ska vi in på coop innan vi åker till stugan.

Juste! Inne på vcsatt en medelålderskvinna & log åt mig & Filippa när vi skulle gå.
Hon sa: can i see?
Javisst sa jag & vände Filippa mot henne.

Då flyger hon fram & ska ta henne ur min famn!? Jävla idiot!! Jag tog bort henne & sa att vi var tvungna att gå.
Vi blev helt chockade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0