Plusset ❤

Den 8 oktober en morgon innan jag skulle till jobbet tog jag ett graviditetstest som visade två streck klart & tydligt.

Jag blev så glad men ändå chockad på samma gång. 
Jag sprang in till Daniel & skrek att jag var gravid.

Jag grät av lycka & kände mig väldigt sprallig.

Dagen på jobbet vet jag att många undrade vad det var med mig, jag vae glad & tankespridd, kunde inte riktigt koncentrea mig

På kvällen gjorde jag yttligare ett test som visade två streck & dagen därpå gjorde jag ett test som visade att jag var i vecka 4-6 någonting.

En sån lycka, ren lycka ❤
Från den stunden, morgonen den 8 oktober har vi älskat dig & längtat efter dig ❤





Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka

2014-01-24 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0