My love ❤

Jag kommer aldrig i ord kunna säga hur mycket jag älskar dig.
Du är allt & lite till för mig, det finns inget jag inte skulle göra för dig.

I 6 år & 9 månader har vi hängt ihop.
Vi har gått igenom mycket ihop & vi klarar allt tillsammans, i vått & torrt.

Jag är så glad för all kärlek du ger mig varje dag, ord, gester & allt annat.
Jag älskar hur du får mig att skratta när jag känner mig låg..

Jag älskar allt med oss & att få tillbringa varje dag & natt med dig.

Jag ser fram emot vårt liv tillsammans.
2013 var vårt år men det här kommer nog bli ännu bättre.

Nu sitter jag här & gråter av allt jag skriver, när jag inser vilken fin fästman jag har.

Du är min sol, min klippa, min kärlek, min bästa vän, mitt allt.





Kommentarer
Postat av: Tess

❤️

2014-01-07 @ 02:21:16
Postat av: Chubby

<3 älskar er

2014-01-08 @ 00:14:40
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0