Kläder till vår lilla ❤

Jag hade en lugn & skön morgon hemma, hann städa & fixa mig utan någon stress.

Vid tio var jag i vällingby för att shoppa.
Det blev en blus till mig själv & en klänning från hm.

Jag köpte även lite till vår prinsessa där & sen lite på Kappahl.
Alltså jag skulle vilja köpa alla kläder i alla storlekar, det finns så mycket fint, helt galet.

Nu sitter jag på Konditori Pallas & har ätit innan jobbet, en tonfiskmacka, smoohie & färskpressad juice, känns riktigt lyxigt.

Det hade varit ännu lyxigare om jag kunde fortsätta ha en ledig dag med nu ska jag röra mig mot jobbet.

Idag jobbar jag dag 3 av 10!


Snart ser jag inte mina fötter hihi ❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0