22 januari, onsdag

Vilka fina lyckönskningar vi fick igår, helt otroligt. Folk som ringde & smsa.
Så himla kul!

Vi gjorde inte mycket igår när vi kom hem, åt rester & smälte att det är en liten prinsessa vi väntar ❤

Det går inte att sätta ord på känslorna & lyckan mer än att den är oändlig.

Jag har sååå mycket jag vill skriva, skulle vilja skriva allt i tio inlägg på raken men jag ska försöka låta bli haha.

Jag ska snart röra mig mot jobbet, är väldigt trött idag så jag sovit dåligt sen två, mycket tankar i huvudet så är svårt att sova.

Här la min fina lillebror ut igår på sin insta. Han är bra fin han ❤
Mamma med ❤





Kommentarer
Postat av: mamma

vi är så glada för eran skull och att få kunna säga till alla

2014-01-22 @ 08:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0