15 januari, onsdag

Jag somnade vid halv åtta igår & vaknade vid nio. Jag fixade lite saker här hemma sen somnade jag vid halv tio igen..

Sen har jag varit vaken sen 1-2 & inte kunnat sova för att jag mått dåligt, hag har ont i munnen, huvudet & hade feber nu imorse när jag tittade.

Det är inte mycket att göra, kroppen säger ifrån & jag måste verkligen lyssna då. 

Jag började känna av det här i lördags lite redan men tänkte att det går över, men nu är jag sjuk för jag trotsade mig själv.

Jag försöker sova men kan inte. Funderar på att lägga mig i soffan med en kopp te framför nyhetsmorgon.



Kommentarer
Postat av: mamma

ktya på dig och var rädd om dig, vila!!!!

2014-01-15 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0