Sängbord & fåtölj

Det blev en runda till ikea & mio när daniel slutat jobba, ingen bra idé när man känner sig hängig som mig. 
Den lilla ork jag hade försvann totalt.

Men var tvungna då vi bara hade denna dag att fixa allt.

Vi köpte sängborden & kollade lite bebissaker som skötbord & säng.
Vi kollade även ut bänkskiva, diskho & kran så vi vet vad vi ska ha sen när det är dags att fixa det.

Sen en runda till mio för att beställa fåtöljen, det tråkiga är att det är leveranstid på 6-7 veckor, haaatar att vänta så länge på saker!

Det fick ialla fall bli en mörkgrå så det inte blir för stor kontrast mot sänggaveln.

När vi kom hem satte daniel ihop sängborden & jag rensade ur dom gamla.
Sen fixade jag med lite ramar.

Nu ligger jag i sängen & har tänt ljus & kollar revenge :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0