Första nallen ❤

Pernilla, ellinor & jag gick på stan efter jobbet.
Det blev en runda på NK & jag köpte första nallen till vår lilla tjej.

Så så fin från Lexington.

Sen gick vi till Michael Kors, jag skulle köpa ett mobilskal, men det var tyvärr slut men dom skulle höra av sig när den kom in.

Nu är vi hos pernilla & myser i hennes fina & perfekta lägenhet mitt på Fridhemsplan, typ drömlägenheten.

Vid sju ska vi dra oss mot Gröna Villan på Lilla Essingen för maaaat!
Jag är riktigt trött & längtar hem till min säng.




Kommentarer
Postat av: mamma

söt nalle, nu vill vi andra köpa något till lilla prinsessan som du tycket att hon ska få, ha ha

2014-02-05 @ 08:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0