Flashdance

En mysig eftermiddag med mamma, eva & therese!
Det började med att mamma köpte två jättefina bhar & fyra par trosor till mig, väldigt välbehövligt då mina bhar är för små nu.

Så kul att ha fina underkläder som sitter perfekt, tack mamma!!

Sen kollade vi på nk & i mood gallerian, leilas nya butik, sååå mycket leila.

Det blev sen lunch på fridays innan föreställningen.
Den var sååå bra!

Åh så man saknar dansen när man ser folk dansa, jag älskar dansen så är tråkigt att man inte dansat nu på två år.

Hemma nu ialla fall & väntar in min kärlek.





Kommentarer
Postat av: mamma

jag älskar att skämma bort dig, härlig mys dag med goda vänner, shopping, god mat, och musicalen flash dance

2014-02-16 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0