Barnmorske besök

Besöket hos barnmorskan gick bra, jag lämnade blodprover för sprutan jag ska ta, sen vägde jag mig, fick ta stick i fingret & mätte magen & lyssnade på lilltjejens hjärta.

Daniel fick höra vår lilla dotters hjärta slå genom en såndär tratt :)
Så häftigt för han att få höra det genom magen bara.

Efter besöket åkte vi & handlade sen hem för att göra middag, sen kom jennifer.

Det blev tacos & kladdkaka med vitchoklad :)

Sen har vi haft en sån mysig kväll.
Pratat mycket bebis & mycket annat, visat det vi köpt :)

När vi låg & pratade i soffan drämde Filippa till med en rejäl spark så hela magen lyfte sig. Blev helt chockade båda två haha.

Sen fick hon känna en spark :) den enda utom mig & daniel som känt hihi.
Älskade lilla tjej.

Jennifer åkte precis. så mys att ha henne här.
Nu tänkte jag hoppa i säng!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0