6 februari, torsdag

När jag kom till uppsala blev det middag på sibylla med mamma & pappa.
Hem & byta om & Jag gick över till mormor & morfar, jajamen nu bor dom grannar typ & det är som en dröm!

Dom kommer få så fint när det är klart där hemma.
Sen hämtade vi upp anders & rullade mot tierp.

Emma, johan & hans tjej var där.
Så kul att träffa dom, har inte gjort det sen vi var små.

Ludde gjorde en grymt bra match & dom vann mot falun med 3-2.

När vi kom hem kolla mamma, ludde & jag på ph finalen. Jag äcklas av jeppe alltså, fyyyy!

Nu är det torsdagmorgon!
Jag ska strax gå upp för att sminka mig & klä på mig sen ska mamma & jag in till radisson blu & äta en lyxig frukost med jennifer, sååå mys ❤

Efrer det bär det av till norrtälje för en dag med bella & noel ❤
Jag ska få se deras huuus & det ska bli så kul!

Fina fina torsdag ❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0