13 februari, torsdag

Idag är det två år sen jag började jobba på mitt jobb, det är galet så tiden flyger förbi.

Det betyder även också att jag bott i stockholm i två år.

Jag älskar stockholm, det är verkligen en av världens vackraste städer.
Jag vill dock inte bo här när det är dags att köpa hus & vår lilla Filippa ska börja skolan, då vill jag bo i sigtuna som närmst.

Men det är några år kvar dit så vi får se varr vi tillslut hamnar.

Jag är hemma idag med, kan ju inte sova för jag är så täppt & det kliar överallt, så jag har varit vaken sen sex.

Börjar bli hungrig nu så är väl dags att fixa frukost.

När jag hostar & håller på bökar Filippa runt därinne, tycker nog jag är jättejobbig som hostar hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0