Sunday

Mysig lunch & lite shopping med therese på ikea idag, fick med mig lite klappar, två minigranar & två krukor.

Sen åkte vi till emmilie, danne & oliver & fika. Emmilie & jag tog en promenad med barnen.

När vi kom hem åt vi pizza & tog det lugnt. Filippa somnade sju, tog tio minuter för henne att somna men det kanske var för att hon fick somna till i min famn sen la jag ner henne direkt.

Nu blir det torpederna & sen en film i soffan med min stora älskling.

Tänk att det är julAFTON om tre dagar!?










Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh va mysigt ni såg ut att ha.. Alltså Thereses tröja, shit va snygg! Vart är den ifrån? Puss

2014-12-21 @ 20:09:40
Postat av: Therese

men åh tack! :) den kommer ifrån Lager157, dock köpte jag den för några år sen. /Therese

2014-12-21 @ 20:38:18
URL: http://annatheresea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0