Flytta, bläää

Usch vad jag hatar att flytta, gjort det alldeles för många gånger sista åren.
Längtar tills huset bara, där vi kommer vi bo läääänge!

Fått massa gjort ändå idag bara lite kvar som sagt.
När daniel kom hem åkte vi & handlade mat.

Sen har vi ätit enkel middag, kycklingklubba, finncrisp med avokado & grillkrydda, sååå gott!

Snart ska vi krypa ner i sängen , mina älsklingar sover redan & jag kollar ph, standard!

Vill inte börja med att låta min lilla älskling somna ensam, vill inte inte INTE. Hon får gärna sova med mig föralltid ❤️







Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du vill att hon ska sova med dig, gör det tycker jag :)! Välj de alternativ din familj mår bäst av och ta allt bvc och självutnämnda experter säger med en nypa salt. Klyschan; lyssna till ditt hjärta ;) Ses på fredag! Kram

Svar: Jag blir alltid så glad & känner sån stor lättnad när någon säger så till mig. Ja varför lyssna så mycket på andra egentligen? Längtar till fredag! Kram :)
louise

2014-12-03 @ 09:50:57
Postat av: Mamma

Va skönt att höra er båda , Johanna o Louise / ta det i egen takt och gör de som känns bäst för er 💖

Svar: ❤️❤️
louise

2014-12-03 @ 11:40:10
Postat av: Johanna

♥ Vår Bvc-sköterska säger alltid att föräldrarna är experter på sina barn. Det stämmer ju verkligen! :)

Svar: Ja det är vi ju faktiskt 😊❤️
louise

2014-12-03 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0