30 december, tisdag, min dag!

Idag fyller jag 25 hela år! Gaaah helt galet! 25 liksom!?

Daniel gick upp med filippa så jag fick sova ett tag till, hörde & såg när dom fixade frukost till mig i köket.

Sen kom dom in med paket & sjöng så vackert. Jag fick min efterlängtade klocka jag velat ha i över ett åååår!

I vardagsrummet serverades min favoritfrukost, smoothie & äggröra, ja han kan om han vill ;)

Vi har myst tills nu, daniel & filippa gick ut & gick, hon somna så fort jag la henne i vagnen.

Klockan ett ska jag på fotmassage, får av mamma & pappa i present, sån lyx.
Sen blir det en runda på stan med mina älsklingar.

Sen hämtar vi tårta & åker till mamma& pappa sen blir det middag på stationen ikväll med min stooora familj!










Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis grattis💝🎁🎉🎈

Svar: Tack😊❤️
louise

2014-12-30 @ 11:12:33
Postat av: Mamma

Tusen miljoner kramar och pussar till Dig ❤️❤️❤️ Grattis grattis på Din dag och vi fortsätter med att förgylla din dag hela dagen och kvällen lång

Svar: Taaack❤️❤️
louise

2014-12-30 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0