28 december, söndag

Jobbig natt av att filippa vaknade vid halv ett & gallskrek! Tänkte att hon kanske somnar om men hörde på skriket att det inte skulle gå.
Har ju varit mycket far & fläng nu & nya ställen att sova på, hon som precis lärt sig somna, men men det blir nog bra igen sen med rutiner efter nyår.

Sen har jag sovit jättedålig då jag hostat, haft jätteont i halsen & haft svårt & andas då jag är så täppt, plus en sambo som snarkar!

Har druckit en god smoothie som gjorde gott för min hals med, färskpressade apelsiner, jordgubbar & mango.

Daniel är & spelar hockey med några grabbar men kommer strax hem.
Dagen blir vääääldigt lugn men måste köra ut grejer till mamma & pappa då det är kaos här hemma.

Ska plocka bort babygym & babygunga som inte använts på månader typ.

Filippa tvärslockna nyss i min famn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0