21 december, söndag

Inatt blev det att Filippa sov med mig från tolv, blev lite knas tror jag när vi sov borta i fredags & när hon somna i bilen igår, men bara att prova ikväll igen.

Sen vet jag inte vad jag känner om att hon ska skrika sig till sömns i en timme :( men vad ska vi annars prova ? Några tips ? Hon sovet ju jättebra när hon väl somnar. & visst det har bara gått 5 dagar med 5minmetoden.

Idag ska vi hinna med mycket! Daniel har just åkt & spelat bandy, jag & Filippa ska träffa therese på ikea & äta lunch.
Vi ska hinna köpa dom två sista julklapparna & något fint att ha på sig till jul. Sen fika med emmilie, danne & oliver.

En bra söndag med andra ord!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kommerrd tipset att Filippa INTE ska behövs skrika sig till sömns i en timme 🙈 fortsätt med de som Funkade med 5 min metoden , skynda inte på ❤️

Svar: Men de är ju me 5minmetoden hon skriker en timme men sover bra resten av natten när
Hon somnat😔
louise

2014-12-21 @ 09:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0