15 december, måndag

Jag har knappt sovit något alls inatt, vet inte varför var väl lite spänd för att låta Filippa sova själv.

Men sen elva har hon vaknat till tre gånger & gnällt lite men somnat om utan att jag sagt eller gjort något, lite nybörjartur kanske?

Hon ligger bredvid & snarkar & mina tuttar gör såååå ont, är som bomber & stenhårda! Har inte ammat sen lördagsnatt. Försöker trycka ut så trycket ska släppa men blir lika hårt igen direkt. Har bytt tuttskydd tre gånger då alla varit dyngblöta!
Hoppas hon vaknar & är hungrig snart så jag kan få amma lite.

Klockan ska ringa halv åtta, men går nog upp tidigare än det tror jag.
Då ska vi fixa oss & äta frukost sen möta mamma & andrea för att fira Filippas halvårsdag i stockholm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0