Tuesday

Filippa skrek första kvarten i bilen innan hon somnade. Vi var hemma hos mamma & papppa innan vi gick över till min mormor & morfar & fikade.

Vid två åkte mamma, jag & Filippa in till gränby för att shoppa lite. Mamma köpte en overall & en jumpsuit & ett par uggs till Filippa, sååå himla söta!
Jag köpte en tunika & strumpbyxor till lilla älsklingen.

När vi skulle åka & hämta daniel var Filippa sååå trött, övertrött då hon knappt sovit idag så hon fick spel i bilen & var helt galen, fick lugna henne & stanna & då skiner hon upp som en sol & är glad igen.

Vi åkte ialla fall iväg på mötet & när vi skulle hem därifrån blev hon jätteledsen igen & gallskrek.
Ingen bra åka-bil-dag idag.

Det gör så ont i mig att se henne så ledsen, det är så mycket annat också i mitt huvud, beslut som ska tas & tyck & tänk från alla håll & kanter & ja, det blir sjukt jobbigt ibland & att då se Filippa så ledsen får mig att totalt bryta ihop..

Nu har hon somnat ialla fall & vi är väl hemma om en halvtimme. Vill bara ta upp henne i min famn & låta henne ligga där tryggt, där hon mår som bäst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0