Tröttmössa

Ja idag har Filippa sovit en del. Hon sov 3,5 timmar & jag nästan en timme ne henne, sen var hon vaken ett tag när pappan kom hem & började riva ner kakel här hemma, sen somnade hon igen & sov en halvtimme.

Sen fixade vi & röjde i köket för det som skall göras, vi ska fräscha till köket med kakel & bänkskiva.

Vi har annara ätit middag & tagit det lugnt. Fått trösta en jätteledsen liten älskling som blev jätteledsen helt plötsligt, sånt där skrik som hon får när hon är toktrött eller har ont i magen.

Jag fick henne ialla fall att somna ganska snabbt. Det gör verkligen så ont i hjärtat att höra henne vara så ledsen, usch hemskt.

Men hon sover nu sen åtta.
Jag har hunnit ta en lång dusch, gjort hårinpackning, fixat med naglarna, tvätten & diskat.

Nu laddar jag upp för PH!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0