Monday

Anita var förbi & hälsa på här ett tag idag, Filippa var jättearg ett tag.
Sen har jag suttit i en massa samtal hela  dagen typ.

Filippa har kanske sovit max en timme totalt under dagen så hon har varit megatrött & lite arg mellanåt.

Daniel & jag provade på en promenad efter hennes powernap men det gick inte, hon vart så arg så jag fick vända.

Annars har vi bara tagit det lugnt & tänt massa ljus & kollat tv som Filippa gillar, som sin mor hihi! 

Kan inte se PH nu då vår boxer krånglar :( får se imorn! Nä nu tänkte jag krypa ner i sängen.

Filippa somnade innan nio, hon sover i vaggan nu, usch känns jobbigt.
Vill sova med henne, längtar tills hon vill ha mat!














Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara prinsessa med alla sina olika utseenden 😍😘

2014-08-19 @ 11:05:02
Postat av: Sus

Guuud sö goooo <3

2014-08-19 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0