Friday

Filippa har sovit nästan hela dagen till & från, så skönt för henne att få bli utvilad. Under vakentiden har hon charmat oss hela tiden!

Pia kom förbi & hälsade på :) när daniel kom hem åt vi pizza innan vi åkte hem till stockholm.

När vi kom hem blev Filippa jääätteledsen & gallskrek i en halvtimme, hon måste fått någon akut magont :( lilla älsklingen, men sen blev hon glad & mysig & satt & kollade actionfilm med oss hihi!

Hon är så söt när hon kollar på tv, hon ser ut att vara helt inne i tvn haha!

Eftersom mina älsklingar somnade så har jag vikt undan ren tvätt.
Sen tog jag en lång dusch & gjorde en hårinpackning & fixade med mina naglar & satte på greys :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0