Bvc

Det gick jättebra hos bvc, Filippa bara imponerar på vår sköterska. Hon var så imponerad över hur hon greppar saker & försöker få tag i allt.

Hon väger nu 5090 gram, är 59,5 cm lång & homf är 39,2, vår stora tjej!

Sen åkte vi till uppsala, Filippa skrek några minuter sen somna hon & vakna lagom till uppsala.

Vi hämtade upp min farmor & gick en runda på gränby & åt lunch.

Sen hämta vi daniel & åkte till mamma & pappa en snabbis för middag innan vi skulle iväg på ett möte.

Filippa gallskrek hela vägen hem sen haha, gaaaaanska jobbigt. När vi kom hem & tog upp henne var hon så glad & prata. Att det kan vara så tråkigt att åka bil ibland.

Sen blev det idol & nu ska jag sova, är heeeelt slut!







Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilken sötnos o hon är jätte lik dig Louise när hon ler så där gulligt.

Svar: Vad kul att höra då 95% tycker hon är en kopia av sin far:)
louise

2014-08-20 @ 08:36:17
Postat av: mamma

jag håller ju med kerstin Louise , jag har ju sagt att hon är mest lik dig när hon ler, världens gosigaste unge

Svar: Hihi bra att hon är lite lik mig också!
louise

2014-08-20 @ 13:15:31
Postat av: Therese

CHARMTROLLET!!!

Svar: 🙈❤️
louise

2014-08-20 @ 15:34:39
URL: http://annatheresea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0