Min & Filippas Babyshower

Helt otroligt vilka fina vänner & familj man har. Allt var så otroligt fint & uttänkt. Så fint det var hade jag aldrig kunnat drömma om eller föreställa mig.

Filippa har fått så mycket bra & fina presenter. Hon har fått kläder, bärsele, bestick, tallrik, mugg, sängkläder, täcke, kudde, hårband & skor. Tror jag fått med allt nu.

Jennifer & Therese hade bakat så mycket gott & gjort så fint, allting har dom gjort själva.
Så otroligt fint.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kan inte uttrycka i ord så glad & tacksam jag är över allt fint som alla ordnat för mig idag.

Så glad att ni alla finns i mitt & Filippas liv.

Vi har ialla fall fikat massa gott & jag fick äta "bajs" sen har alla myst med magen & det blev massa prat om förlossning & sen gissade alla på när hon vill komma ut, födelsevikt & längd :)

Dom flesta trodde 12-14 juni, jag själv tror 16 juni, hon är ju beräknad den 9 juni :)

Men tack tack tack ännu en gång för en oslagbar eftermiddag.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0