22 april, tisdag

Jag gick upp vid nio idag, nu kollar jag klart filmen vi börja kolla på igår, jag somnar till alla filmer, kan aldrig se klart en film efter åtta haha.

Jag äter ialla fall frukost nu, havregrynsgröt med lite jorgubbssylt & banan, riktigt smarrigt! det var inte igår jag åt havregrynsgröt direkt.

Jag borde dammsuga & plocka undan alla kläder sen helgen & röja undan all tvätt men vi får se om jag gör det, könns mer lockande att sitta på balkongen i solen.

Klockan två ska jag på den där föräldrautbildningen igen, daniel slipper idag då han har för mycket att göra på jobbet. Skulle helst slippa men idag är det om amning tror jag så det kan vara bra att lyssna på.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud va gott det lät med havregrynsgröt och frukt 👍👍 det va länge sedan jag oxå åt 😜 klokt av dig att komma iväg trots att Daniel inte kan 💖👍

2014-04-22 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0