Vardagslyx

Jag har haft bästa eftermiddagen & kvällen med mina fina fina kollegor.
Johanna & jag åkte in till nk för att köpa min efterlängtade jacka, äntligen är du min!

Vi strosade runt & sen blev vi törstiga så vi tog ett glas rosebubbel i NKs Rosebar . Sen kom elli & mötte oss för lite skvaller & sen blev vi hungriga & gick till t.g.i fridays.

Där blev det bruschetta till förrätt & en jack daniels burgare till middag.
Sen har vi suttit där i några timmar & pladdrat om aaaaalllt möjligt & skrattat.

Bästa & finaste kollegorna!
Ni är bäst, tack så sjuukt mycket för en grym tisdagkväll, fler såna här kvällar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vardags lyx är bäst

2013-09-04 @ 08:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0