Tummen upp

Daniel har fått upp omfattningarna & rivit tapet i hallen, satt upp tavla, högtalare & kanaler. En hel del med andra ord.

Så imorn laddar vi för att riva all tapet i hallen när jag kommer hem efter jobbet.

Jag lagade mat medans daniel jobbade på. Middagen blev hel färsk lax i ugn med grädde, vitt vin, citron & dill med rökta räkor & sallad, riktigt gott, fräscht & enkelt!

Sen köpte jag en lördagsgodispåse till daniel, han älskar dom. Köpte även naturgodis, nom nom.

Vi har börjat kolla rederiet under kvällen & jag kikar vidare ett tag till sen måste jag sova.


Kommentarer
Postat av: mamma

va roligt att det börjar bli mer färdigt och att Daniel är så duktig och du på att laga fin mat

2013-09-08 @ 10:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0