En sån dag

Min dag blev inte så rolig. Läkaren jag träffade i måndags ringde om mina prover. Jag måste tillbaka dit på måndag för fler prover & en rejäl undersökning. Jag bröt ihop & blev jätteledsen.

När jag slutade mötte jag amanda inne i stan & sen åkte vi till dom. Sen har vi farit & flängt från rydbo till arninge till älmsta till mormor & morfar för att hämta gasolvärmaren sen till singö. Så vi kom hit för en timme.

Jag är helt slut så nu ska jag & rebecca sova.
Den roliga ungen trodde kräftskivan var ikväll hahah! Så hon fick hänga här med daniels familj haha!






Kommentarer
Postat av: Anita

Va inte orolig för proverna, det gick ju jättebra sist du var jätteduktig. Vi ser till att få samma kvinna som tar proverna för hon var så bra. Jag följer med dig, vilken tid har du fått? Var lugn det här går jättebra Kram

2013-09-21 @ 09:02:54
Postat av: mamma

instämmer med Anita! och jätte skönt att Anita kan följa med dig igen. Tack snälla Anita

2013-09-21 @ 16:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0