8 september, söndag

Inatt vaknade jag av att min fot värkte & gjorde jätteont & nu när jag går & stödjer på den gör det jätteont, även ont i halsen & hosta har jag fått. Bra start på denna långa dag.

Jag är ialla fall påväg till jobbet. Jag jobbar 8-18 idag sen ska jag hem & riva tapeter i hallen tills det är klart.

Det konmer en målare till oss i veckan & vill ha allt nedrivet då.
Så detta kommer bli en lång dag & kväll.
Ni andra får njuta av en fin söndag :)

Här kommer en bild på tavla & bioljud som kom upp igår :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Så snyggt det blev, hälsa Daniel att han är en duktig pojke. Kram

2013-09-08 @ 10:37:48
Postat av: mamma

hoppas din fot blir bättre!, ha koll om du har nåt rött märke efter ditt fästing bett

2013-09-08 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0