Fredagsdejt

En jättemysig fika med min fina underbara pernilla efter jobbet, lite mycket fika dock haha. Men vi ska alltid vara värst ;)

Vid 6 mötte jag daniel, vi kollade runt på stan & daniel hitta ett par snygga chinos från hugo boss på nk.

Sen blev det middag på barbeque steakhouse. Jag har varit där några gånger förr & varit  nöjd men idag var jag besviken.

Alltig tog tid, få beställa, få dricka, mat, bestick & nota & att betala.
Suck, inte så kul. Nu känner jag mig som en surkärring haha.

En mysig kväll med min älskling ialla fall. Vi har ialla fall handlat lite frukost grejer till imorn, ser fram emot den ;)

När vi kommer hem blir det nog sängen direkt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0