9 november, lördag

Underbart att få sova till 9 idag!
Sen gick jag upp & diskade & fixade frukost till mig & daniel.

Värmde på vörtbröd i ugnen, fixade gröt & köttbullemackor med rödbetasallad.
Sååå himla gott!

Längtar ihjäl mig till om tre veckor då det är första advent. Får se om jag lyckas hålla mig så länge, kanske smygstartar ;)

Ska köpa en ny löpare till köket, en julstjärna & fixa adventsstakar & köpa saker att ha i granen, åååååh vad jag längtar!

Eftet den goda frukosten så tog jag en dusch & fixade mig.
Nu är vi påväg till norrtälje.

Vi tänkte ringa min svärmor snart & komma på en liten visit.
Sen har daniel & fabbe träning & bella, noel & jag ska köpa mat sen packar vi in oss i bilen & åker till singö!

Underbara lördag! ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0