29 november, skitfredag

Jag har haft lite ont i ryggen sen tisdags som jag brukar ha. Inge mer med det. 
Men imorse när jag vakna kändes der konstigt i ryggen & jag tänkte inte mer på det & skulle duscha.

Då smäller det till i duschen & jag kan typ inte röra mig, sen kändes det lite bättre sen vart det lika om inte värre.

Så nu sitter jag här, kan knappt sitta eller ligga eller stå. Gråter som en idiot för jag är så jääääääävla less på detta, smärta & all skit.

Att ha ont, att behöva ringa sitt jobb & veta att sina kollegor kommer få jobba arslet av sig med en kort en löningsfredag.

Fan idag är jag less, riktigt less...



Kommentarer
Postat av: Tess

Love U ❤️

2013-11-29 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0