20 november, torsdag

Jag vill ha måndag så vi får lön & jag kan köpa hem julpynt.
Ett himla tjat på mig men jag längtar ihjäl mig efter jul & snö.

Det doftade ljuvligt här hemma igår efter mitt lussebak, dom smakade lika ljuvligt.

Jag lagade mat igår för första gången på fem veckor tror jag, asiatisk fläskfilegryta.

Sen kollade jag fotbollen, uttryckte mig igår om den så yttrar mig inte idag.

Finns inte mycket att göra när man väntar på att bli frisk, så jag började kolla om oc igår.

Finns ärligt ingen bättre serie genom tiderna. Jag har säkert sett om den 18 gånger om, lika bra jämt, gråter alltid lika mycket.

Så ska känna efter idag & kolla febern om ett tag & se hur jag gör imorn.
Tills dess vilar jag vidare i soffan framför oc.

Igår drack jag glögg till min kvällsbulle, sååååååå ljuvligt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0