Vi kan vi!

Vilken härlig dag vi har haft! Vi började med en runda till rimbo för systemet & en fin liten affär sen vidare mot thuns.

Det var sjukt mycket folk & jag fick endast med mig två plastblommor & örhängen hem, tråkigt för mig men bra för plånboken ;)

Sen blev det lunch där, bakad potatis med skagen, som smakade bajs.
Efter det handlade vi på flygis & swiss så hade hela dagen rusat förbi.

Sen blev det massa gott till middag. Bellas heta räkor, min skagen, salami, sparris, hemlagad västerbottenpaj, stekta champinjoner & massa andra goda tillbehör. Bella & jag kan vi ;)

Det blev en runda runt vattnet också så noel fick somna också.
Sen kolla vi hockey & powernapa lite :)
Dagen & kvällen har varit bäst ❤

Nu väntar jag på bussen som ska ta mig hem, en lååång färd med många byten väntar..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig dag 😍 och va mycket du hann med trots all buss och övriga resor fram o tillbaka 👍 och vilken fantastisk fin mat ni gjorde

2013-05-05 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0