31 maj, fredag

Jag sov till kvart i nio imorse, jag skulle kunnat sova mycket längre men fick panik & kände att det finns alldeles för mycket att göra.

Så jag rensade undan lite i sovrummet så jag kunde dammsuga & göra det fint tills byrååerna ska in där. Sen dammsög jag hall & badrum & plockade upp kläder som låg i kartonger.

Har grävt fram räkningarna ur en kartong. Försökt betala in räkningar via vår nya bank men fattar nooooll!!

Nu ligger jag i soffan, i vårt största kaosrum, vardagsrummet.. Det kommer röjas lite här i helgen & slängas så vi får mer plats, men det kommer ju stå såhär i mitten & huller om buller tills allt är klart, vilket kommer säkert ta ett tag då vi prioriterat dom andra rummen före.

Jag ska snart ta mig en dusch ialla fall & fräscha till mig. Sen om någon timme Ska jag åka till lägenheten i vällingby för att släppa in lite folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0