29 maj, onsdag, flyttdagen

Igår packa jag ner lite mer saker & daniel skruvade ner allt från väggarna. Det är så sjuuuukt mycket saker, vi har liksom lite köksgrejer kvar sen nattborden & en låda med massa strunt i.

Daniel & micke körde över soffan & garderoberna igår så vi skulle får mer space här hemma.
Sen åkte vi till lägenheten & ställde garderoben på plats, jag försökte röja lite & dammsuga men det blev fan ingen skillnad.

Jag gick & köpte mat till oss ialla fall, sushi blev det, så glad att sushin där vi bor är så god!
Sen gjorde vi inte så mycket mer, satt & kom underfund med vilket jäävla jobb vi har framför oss med väggarna som ska målas.

Vi vill ju snygga till dom eftersom det är typ 5 olika tapeter på varann så det syns skarvar öööööverallt. Usch vilket jobb. Någon som känner en billig målare ;) ?

När vi kom hem vid halv tio fortsatte vi packa ner saker, men sen la jag mig.
Inatt har jag inte kunnat sova alls, vaknade vid fyra redan sen har jag drömt mardrömmar. Jag gick upp halv sex & duschade, tortyyyr!

Nu ligger jag i sängen ett tag med min fina. Ska strax klä på mig & röra mig mot jobbet.

Idag är dagen med stort D här, idag efter jobbet kommer micke, mamma, pappa, morfar, farmor, ludde & timothy för att hjälpa oss flytta alla saker!

Jag haaaaatar att flytta! Nu ska jag fan bo här flera år innan nästa flytt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0